donderdag 31 maart 2011

The One With Easter

Kerstmis en Pasen, het zijn feestdagen waar ik van kan genieten. Met Kerstmis wordt het supergezellig gemaakt met lichtjes, kaarsen ... Pasen is voor mij de start van de Lente/Zomer om alles fleurig en kleurig aan te kleden. Dit heb ik dus van de week dan ook gedaan en hier zijn de fotootjes ervan.







Een vaas op het schap dat boven onze zetel hangt.  

















Een boompje tussen de zetels ((de echo is mijn metekindje.)













Een konijntje  voor onze televisie.












Drie potjes op het schap boven onze zetel.


















Een plantje op onze dressoir.


















Een plantje op onze eettafel.


Als alles dan een beetje meer isaangekleed, dan heb ik altijd ontzettend veel zin om mensen uit te nodigen (zeker met het oog op Pasen) om te komen brunchen. Dit jaar zal het iets anders gebeuren ... Maar daarover later meer.

Liefs,
Me die zich straks naar huis zal haasten om te genieten van haar zonnige decoratie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten