vrijdag 18 maart 2011

The One With the Home Shopping

Elke week krijg ik of dé catalogus in mijn brievenbus, of één of andere folder of kortingskaart of wat dan ook van 3 Suisses. Ik ben er klant, dus wekelijks ligt er iets van hen in mijn brievenbus.

Vanmiddag heb ik echter een bestelling geplaatst. DIt is niet de eerste keer dat ik dat doe, maar wel sinds een jaar.

Een bedrukte strokenrokje (zwart met allemaal gekleurde bolletjes) met een anijsgroen topje en een kaki truitje. Supermooie outfit!

Ik kon me niet inhouden en heb ze besteld.

Hopelijk staat er mij even goed als het model in de catalogus. Zoniet, dan stuur ik het gewoon terug.

Ik mag de catalogi van 3 Suisses niet te grondig bekijken, of ik koop mij arm! Voor later - als we in ons in nieuwbakken huisje zitten - zal ik nog wel wat deco-spulletjes kopen. Maar dat is voor eind dit jaar, denk ik.

Liefs,
Me die  nerveus haar levering van 3 Suisses afwacht en hoopt dat de outfit even mooi zal zijn als in 't boekske.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten