maandag 7 maart 2011

The One With the Wallpaper

Vanvond ga ik een eerste keer bij De Lieverds langs om eens te kijken of zij al het behanggereedschap in huis hebben om degelijk te kunnen behangen. Ik ga hen namelijk helpen bij het behangen van hun kinderkamer. Het is niet de eerste keer dat ik hen ga zien, maar wel met de intentie om daar te helpen.

Ik denk niet dat zij alles in huis zullen hebben. Maar dan kan ik hen vragen om dat tegen morgen in orde te brengen. Indien nodig, natuurlijk.

Vanavond ga ik dus eerst langs De Lieverds als ik van het werk kom. Daarna ga ik nog gauw naar de winkel achter WC-papier (niet om te behangen! Ik hoor jullie al denken!) en pizza's. Dan kan ik morgen ook eens een pizza meebrengen naar het werk in plaats van boterhammen met choco. Dan snel naar huis, de living opruimen, de afwas doen, eten maken en dan hopen dat ik op tijd klaar ben om mijn ouders tegen een uur of acht bij ons te ontvangen. (Waarschijnlijk brengen zij ook nog behangersgereedschap mee voor mij. Dan hoeven De Lieverds daar niet voor te zorgen.)

En vanaf morgen vlieg ik erin om mijn beste vrienden te helpen om hun kinderkamer in orde te krijgen!

Liefs,
Me die gaat behangen deze week bij verschrikkelijk lieve mensen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten