donderdag 10 maart 2011

The One With the Birth Control

Gisteren op de radio een "verontsrustend" bericht gehoord.

Aangezien we ons al met zeven miljard mensen op deze wereldbol bevinden, is er sprake van geboortebepreking over heel de wereld?

We gaan toch niet dezelfde situaties creëren als in China, zeker? Eén kind per gezin!? En als het dan toevallig een meisje is, haar laten "verdwijnen"?

Ik wil er drie ... Alleen moet ik het Ventje nog overtuigen, maar bon. Als die ons eerste kindje zal zien, zal die smelten en wil hij er ook drie. Allez, dat hoop ik toch.

Als we met die geboortebepreking gaan opgescheept zitten eer ten huize Me, Myself and We een eerste kindje wordt gemaakt, dan hebben we wel een probleem, denk ik.

Er is toch niemand die mensen kan verbieden om meer dan één kind te nemen?

Ik was er eventjes niet goed van toen ik dat nieuws hoorde gisteren. Ik vind dat nogal een beetje "gestoord".

Brrr ...

Liefs,
Me die hoopt dat er nooit een geboortebeperking wordt opgelegd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten