woensdag 9 maart 2011

The One With the Baby Pooh

Gisteren ben ik gaan helpen behangen bij De Lieverds. Enfin, behangen kan je dat niet noemen, datgene dat ik gedaan heb. Het behangen was al afgelopen. De lijm was ook al wat opgedroogd en het groen en geel was zo 'flets' niet meer als de dag voordien (toen alles nog nat was).

Ik heb meegeholpen met de meubeltjes in de kamer op hun plaats te zetten. Een beetje schuiven met het bedje, de verschoontafel en de kast. Tot het mooi mooi stond. Het moeilijke was dat er een stuk van de kamer onder het schuine deel van het dak was, dus je kan die muur al niet gebruiken.

Ik heb gisteren vooral geholpen met het ophangen van muurdecoratie. Alle decoratie is van Winnie The Pooh! Tot het dekentje en de 'hemel' van het bedje toe! Kijk je naar links, zie je Winnie. Kijk je naar rechts, zie je Igor. Kijk je voor je, zie je Knorretje. Kijk je achter je, zie je Teigetje. Allemaal wel wreed schattig enzo, maar naar mijn bescheiden mening (en De Lieverds kennen die) een ietsie-pietsie te druk.

Nu ben ik hiernet aan het denken geweest: over 't laatst kwam ik op een blogje uit waar er kunstwerkjes met kruisjessteek werden gemaakt.  Ik vraag mij nu af waar ik zo'n kruissteekjunstwerkje kan vinden met een afbeelding van Winnie The Pooh (liefst de baby-versie. De mama-in-spé vindt dit schattiger.) Iemand enige tips? (Voor mijn eigen metekindje zou ik dan ook zo'n kunstwerkje willen hebben met een paardjes op.)

Liefs,
Me die op zoek gaat naar kruissteekkunstwerkjes die ze zelf nog kan maken! Iemand enig idee waar ze dit kan vinden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten