dinsdag 8 maart 2011

The One With the Pizza

Gisterenavond ben ik dus na mijn werk bij De Lieverds gepasseerd. Ik zal vanavond niet veel moeten behangen! Het was al gedaan! Ja, veel geduld hebben ze niet precies ...

Vanavond ga ik helpen met de meubeltjes op hun plaats zetten en de muurstickers ophangen. Als het al niet gedaan is tegen straks!

Maar dus gisteren ben ik na mijn bezoekje aan De Lieverds nog langs de winkel gereden en heb van daar pizza meegebracht voor vanmiddag en ik moet zeggen: ze (de pizza) was lekker!

Ik kan maar beter in de dag goed eten, want vanavond gaan we bij mijn schoonmama eten. Niet dat ze slecht kookt ofzo, he. Maar 't Ventje gaat zijn zus en een vriendin van de luchthaven halen, maar zij landen pas om 20uur. Dus tegen dat het Ventje thuis gaat zijn, is het ook dik negen uur, denk ik. En dat is nogal laat om nog avondeten te eten. Nietwaar? Een rommelende, zagende en zeurende maag is ook niet gezellig ...

Vandaar dus dat ik vanmiddag een pizza heb gegeten!

Liefs,
Me met een lekker fondke dat ik tot vanavond toekom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten