donderdag 3 maart 2011

The One With Batibouw

Aangezien ik in de bouwsector actief ben op professionneel vlak (ik ben geen metser, daklegger, tuinaanlegger, plakker, loodgieter, ramenplaatser of eender welke andere job in deze trant. Dus stop maar al met me in te beelden in een overaal. Ik werk op de administratie.) hebben het Ventje en ik gratis kaarten gekregen om naar Batibouw te gaan. (In feite was het maar één kaart, maar mijn superlieve collega heeft mij haar kaart gegeven).

Zaterdag staat er dus een bezoekje naar de bouwbeurs Batibouw op de agenda. We hadden ons nochtans voorgenomen om zaterdag een dagje thuis te blijven. Maar dat is weer mislukt!

Waarom is het 'symbool' van Batibouw in feite een schildpad? Ik snap de link niet tussen deze dieren en bouwen? Het enige wat ik hierover denk is dat een schildpad altijd zijn huis meeheeft en dat het daarom maar best kwalitatief in orde kan zijn? En op Batibouw staan alleen de beste bouwbedrijven? Ik heb er eigenlijk geen idee van! Zal wel weer zo'n marketing idee zijn dat geen steek houdt zeker?

Genoeg marketing gebabbel! Dus ...

't Ventje en ik gaan nu zaterdag naar Batibouw.

Dit is nochtans niet zo verwonderlijk, hoor! We zijn een huis aan het bouwen! Qua ruwbouw hebben we niks meer te kiezen natuurlijk. En de tegels voor de benedenverdieping en de badkamers zijn ook gekozen. Maar boven komt er geen zachte bevloering in. Er wordt alleen de basislaag voor zachte bevloering gelegd.

Voornamelijk gaan we daarom naar Batibouw. Om eens alle types zachte bevloering te kunnen bekijken en goed - of af te keuren. We gaan ineens ook rondkijken naar tuinhuisjes, terrastegels en enige andere zaken die we over het hoofd gezien kunnen hebben.

We hebben ons voorgenomen om niets te kopen. Want we wonen er nog niet. Gewoon kijken en ideeën opdoen.

Heerlijk toch?

Liefs,
Me die zaterdag gemakkelijke schoenen zal moeten aantrekken en niet haar marteltuigen van vandaag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten