zaterdag 12 maart 2011

The One With the Sunset

De dagen beginnen te lengen. De zomer komt eraan! En dat zie ik omdat het 's ochtends licht begint te worden als ik naar mijn werk vertrek.
Ik heb ook altijd mijn fototoestel bij mij. Vandaar dat ik afgelopen week een prachtige foto heb kunnen maken van de zonsopgang toen ik naar mijn werk reed. Van slag zijn de batterijen opgeladen als Mevrouw de Zon haar gezicht laat zien.

Met de zomer in het verschiet en Mevrouw de Zon (hoog) aan de hemel, gaan 't Ventje en ik onze garage (is in feite onze berging. Er staat geen enkele auto in. Want we geraken niet op onze oprit met onze auto's. Die is te steil. We hebben die niet zelf aangelegd, he. Momenteel wonen we nog in een huurhuisje.) uitmesten. Maandag komt er trouwens ook een metermannetje en die geraakt niet aan onze meters om de meterstanden op te nemen met al die rommel ervoor.

't Ventje gaat het groot gerief opruimen (grote dozen naar de zolder verbannen, glas naar de glascontainer voeren). Ik zal mij bezighouden met onze rekken met onze voorraad volledig af te wassen en te herschikken. Alle schoenen zullen ook gepoetst worden.

Waar de lentekriebels al niet goed voor zijn!

Liefs,
Me die aan de grote kuis zal beginnen, te starten met de garage/berging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten