vrijdag 1 april 2011

The One With the Joke

Ik heb een saaie job. Ik werk bij een groot bouwbedrijf en ben verantwoordelijk voor de opvolging van de dubieuze debiteuren (de klanten die failliet gaan of die naar een externe invorderingspartner worden doorgestuurd). Heel opwindend is deze job niet, maar ik die het wel graag.

Ik ben 'verantwoordelijk' voor een vijfduizendtal klanten. Waarvan sommigen naar dubieuze worden overgeboekt.

Vandaag heb ik echter de zes agentschapsverantwoordelijken van één van de twee bouwbedrijven een loer gedraaid. Ik heb hen een rapportje doorgestuurd waarin hun allergrootste klant failliet verklaard werd met als curator: Meester Dinges Huppeldepup, Flauwemoppenstraat 1, 0410 Grap.

De reactie van deze mensen is goud waard!

En ik? Ik ben in mijn nopjes. *glimlacht*

Liefs,
Me die op haar hoede is voor aprilvissen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten