vrijdag 25 maart 2011

The One With the Birthday Calendar

Een Geboortedag (de letterlijke maar onjuiste vertaling van Birthday) is toch een superfijn feit en wordt elk jaar gevierd door een jaartje ouder te worden op de tijdslijn (die we met z'n allen in de lagere school meerdere malen hebben getekend in de les geschiedenis). Tot je op een leeftijd bent gekomen dat je liever niet meer jarig bent omdat tram 3, tram 4, tram 5 of eender welke hogere tram zich komt aanmelden.

Naar mijn gevoel heeft elke leeftijd zijn charme. Maar dat komt misschien door het feit dat ik mij nog maar in de middelste wagon van tram 2 bevind?

Ik hecht onzettend veel belang aan familie en vrienden, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik soms nogal egoïstisch ben en mij opsluit, samen met 't Ventje, en dat de rest van de wereld ons eventjes gestolen kan worden. Ik vind dus dat er ruimte voor verbetering is.

Zo heb ik mij voorgenomen om elk familielid waarmee ik nog contact heb (jammer genoeg moet ik toegeven dat er ook anderen zijn) en elke kameraad die ons nauw aan het hart ligt, een gelukkige verjaardag te wensen. Op zijn minst!

Alleen ben ik blij met de uitvinding van Facebook. Dan krijg je zo'n verjaardagsmelding. Maar niet iedereen heeft Facebook.

Daarom ga ik er mij eens aanzetten om een mooie verjaardagskalender te maken en hier alle verjaardagen op te zetten. Dit komt dat in ons nieuw huisje in 't Klein Kamertje. Dit zal een project worden waarbij ik van dit Klein Kamertje iets gezelligs wil maken, want uiteindelijk besteden we daar toch veel tijd. En zo zal ik niet verplicht zijn om altijd op Facebook te gaan piepen om een verjaardag te weten.

Liefs,
Me die vanavond naar een verjaardagsfeestje gaat en daar haar inspiratie haalde voor dit blogje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten