vrijdag 4 maart 2011

The One With the Sausage Roll

Elke ochtend smeer ik bevroren boterhammetjes. 't Ventje moet hier altijd smakelijk om lachen! Want bevroren brood beleggen is niet gemakkelijk. Een zaag heb je daarvoor nodig, om die te kunnen doorsnijden! En toch doe ik het elke dag opnieuw. (Dan zijn 's middags mijn boterhammetjes ontdooid en superlekker. Dat brood van die specifieke supermarkt houdt zijn smaak heel goed als het brood in de vriezer verdwijnt en er weer uitkomt!)

Ik heb vorig weekend ook een groot pak kaas gekocht. Twaalf sneetjes kaas. Dus ik ben al de hele week boterhammetjes met kaas aan het meebrengen. En dan nog een stukje Brie-kaas. Lekker! (Ja, ten huize Me, Myself and We ben ik de enige die boterhammen meeneemt naar het werk. 't Ventje eet niks, van de hele dag niet! Hopelijk kan ik hier verandering in brengen als er een kindje komt. Want wij moeten dan toch het goede voorbeeld tonen!?)

Maar nu gisteren had ik ineens een overklaarbare zin in een worstenbroodje! Hier in de buurt van mijn werk is een benzinepomp waar ze dit verkopen. Ik steek dit worstenbroodje dan 2 minuutjes in de microgolfoven en die is overheerlijk!

Vandaag had ik eigenlijk ook zin in zo'n worstenbroodje! Wel als 'dessert', dus nadat ik mijn boterhammetjes heb opgegeten. (Net zoals gisteren eigenlijk. Eerst de meegrbachte boterhammetjes opeten voor er iets anders wordt gegeten.)

En zo komt het dat ik al twee dagen op rij een zalig lekker worstenbroodje heb gegeten.

Liefs,
Me met de geur van een zalig worstenbroodje in de neus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten