vrijdag 11 maart 2011

The One With the New Addiction

Ik heb van een bepaalde supermarkt eens twee zakken chips meegebracht, eentje met kroepoek, eentje met Thaise crackers. (Ik kan toch moeilijk alleen maar paprikachips, grills, ringlings of peper en zout meebrengen?)

Doeme zeg!

Ik had ze beter niet geproefd!

Ik ben eraan verslaafd!

Ze zijn zoooooooooooo lekker! En luchtig! Niet echt maagvullend, maar dan kan ik er meer van eten natuurlijk. (En zo vind ik altijd wel een 'uitvlucht' om te kunnen snoepen. *knipoog*)

Straks ga ik naar de winkel. Gerief halen voor een lekker sausje bij pasta met scampi's. (Iets met room en tomaatblokjes ofzo?) En dan ga ik uiteraard ook nog zakken meebrengen van mijn nieuwe verslaving. Daarna plof ik in de zetel, kijk naar 'Lost' (sta nog een paar afleveringen achter) en geniet ervan (zowel van de kroepoek en de Taise crackers als Sawyer) ...

Liefs,
Me die hoopt dat de klok in één klik naar 17uur schiet zodat ze naar huis kan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten