maandag 14 maart 2011

The One With the 6050

Op het werk staat er een radiootje op batterijen. Zonder muziek kunnen wij (mijn collega's en ik) niet werken. We worden een beetje zotjes als er geen radio/muziek is. Want soms is het hier zo rustig dat je dan onze hersenen hoort kraken en die radio verdoezelt die geluidjes.

De radio staat ook op MNM. Dit is de enige zender die we kunnen 'pakken' zonder kraken.

Maar weet je nu waar ik onnozel van word?

Van die presentatrices die een onderwerp aanhalen om over te spreken en die onze (die van de luisteraars) mening vraagt en zegt dat we mogen smsen naar 6050. Ze vergeten er wel altijd bij te vermelden dat elke sms 50 eurocent kost.

Ik krijg het dus op mijn heupen van "Hebben jullie zoiets gelijkaardigs meegemaakt? Sms dan je verhaal naar 6050."

Grrr !!!

"Wat is jullie idee hierover? Sms naar ... Ah neen! ... Smsen kunnen jullie niet doen ... 't Is hier een blog ... Opnieuw! Wat is jullie idee hierover? Laat gerust een reactie achter!"

Liefs,
Me die zich een nog een beetje zal laten enerveren door die presentatrices op de radio.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten