woensdag 20 april 2011

The One With the Nails

Misschien weten jullie het niet meer, maar ik laat gelnagels plaatsen. Elke vier weken zit ik knie-aan-knie met een supertoffe madam die ineens ook mijn nageltjes onder handen neemt.

In juni zal ik de laatste keer bij deze vrouw kunnen gaan, want zij gaat verhuizen en ik ga niet lang daarna ook verhuizen. Dan wordt de afstand echt te groot. (Aalst-Meerbeek)

Ik heb me daarnet dan voorgenomen om in juni eventjes te stoppen met gelnagels. Ik doe dit nu al vier jaar en ga mijn nagels eens laten 'genezen'. Daarna kan ik nog zien wat ik ga doen in Aalst.

Ik zou het liefst van al bij iemand thuis gaan. Daar is het gemoedelijker en gezelliger. Weet er iemand een thuisnagelstyliste zijn in de dichte omgeving van Aalst?

Langs de andere kant zou ik dat zelf ook wel willen leren. Dan kan ik vriendinnen onder handen nemen. Mijzelf natuurlijk ook. Maar waar vind ik een opleiding voor nagelstyliste? Wederom ook het liefst in de buurt van Aalst. Iemand?

Liefs,
Me die de toffe gesprekken met de nagelstyliste wel zal missen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten