zaterdag 2 april 2011

The One With the Horse

Rond 14 juli dit jaar word ik voor de eerste (en misschien wel laatste keer) meter van een meisje (of dat wordt toch verwacht. Ik wacht liever op de geboorte zelf om dit met zekerheid te kunnen meedelen.)

De mama is nogal zot van paarden en ze zal niet aarzelen om deze liefde met haar/hun kindje te delen. Het babykamertje zal dus als thema 'paarden' krijgen, wat hadden jullie nu gedacht?

Ik wou ook eens creatief uit de hoek komen en heb daarom voor de eerste keer in mijn leven een 'naaiwerkje' gemaakt. Ik wou iets met kruisjessteek doen, maar heb dit niet (snel genoeg naar mijn goesting) gevonden. Het is dan een halve kruisjessteek geworden (een borduurwerkje staat erop, maar klpt dat wel?).

Hieronder vinden jullie de fotootjes van de vooruitgang van dit werkje.





























Liefs,
Me die nu op zoek mag gaan naar een kadertje om dit naaiwerkje in te steken.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Me,

    Ja dit is zeker een borduurwerkje. Het moet niet altijd kruisjessteek zijn om een borduurwerkje te zijn. Voor de eerste keer heb je dit heel goed gedaan. Het is mooi geworden. De mama is spe zal er zeker blij mee zijn!

    Tip: in de Gifi, de Blokker of de Ikea kan je mooie kadertjes vinden.

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Sofieke. Hopelijk blijft dit niet het enige naaiwerkje dat ik zal maken, maar daar ben ik alleen venatwoordelijk voor. :) Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen