dinsdag 19 april 2011

The One With the Present

Zoals jullie wellicht weten heb ik een tijdje geleden een home made cadeautje gegeven aan de ouders van mijn metekindje.

Volgens 't Ventje was dat een stom en onnozel cadeautje. Hij snapte het niet dat ik dacht dat ik er iemand plezier mee zou doen. Laat staan dat ik er zelf plezier aan had om dit te maken. 't Ventje snapt er niks van! *knipoogt*

Toen ik het cadeautje afgaf, was hun reactie onmiddellijk: "Ooooooh! Dat gaat keigoed passen in het kamertje!!"
En de papa van mijn metekindje zei tegen de mama " 't Is daarom dat we haar gekozen hebben als meter, he!"

En ik moet zeggen: ik gloeide helemaal van trots! Dat doet toch iets met 'n mens...

Ik kijk er zo naar uit om meter te worden!

Dit jaar gaat er ten huize Me, Myself and We veel veranderen, denk ik. We gaan naar een nieuw huisje. En we krijgen elk ons pete - en metekindje.

Zo heb ik eindelijk weer eens een positief blogje geschreven, want de laatste tijd is het precies een beetje zwaarmoedig ... Mijn excuses daarvoor!

En jullie? Hebben jullie ook nog mooie vooruitzichten in de loop van dit jaar? En van wat worden jullie vrolijk?

Liefs,
Me die door één zinnetje helemaal opgefleurd werd en nu nog door er gewoon aan te denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten