zondag 10 april 2011

The One With the Sun-Day

Vandaag is het zondag, en de zon is zeker van de partij vandaag! Heb zonet onze tuinstoelen afgewassen (want die staan altijd buiten en zagen een beetje groen ...) en wou me met de laptop buiten zetten in het zonnetje om een kleurtje op te doen, maar dan zie ik het scherm niet! Bummer ...

Ik zit dus bijgevolg terug binnen. Ik heb nogal wat werk op de computer. Mijn ouders komen bijna wekelijks om foto's te bekijken van onze vakanties om fotoboeken samen te stellen, maar de laatste keer hebben we vastegesteld dat de foto's nogal door elkaar staan. Daarom zou ik tegen woensdag de foto's allemaal gegroepeerd moeten hebben. Happy-happy-joy-joy!

Dat ga ik vandaag dus doen. 't Ventje is naar Formule 1 aan het kijken dus hij heeft er geen last van dat ik op de computer aan het tokkelen ben. Zolang we straks, als de foto's gedaan zijn en de Formule 1, samen iets leuks gaan doen, is het goed. Ik heb zin om met de fiets weg te gaan. Desnoods juist maar tot bij mijn schoonmama, een vijftal kilometer verder. Heb er zin in!

Maar eerst dus de foto's groeperen en nadien genieten van en Lazy Sunday, en hopelijk ook van de zon.

Wat zijn jullie plannen vandaag?

Liefs,
Me die eerst de foto's gaat groeperen en dan in het zonnetje gaat zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten