zondag 24 april 2011

The One With the New Shoes

Ik heb nieuwe schoentjes en ik ben er fier op! *glimlacht* Het zijn in feite gemakkelijke zomerschoentjes. Zonder hak. Normaal gezien draag ik altijd hakken, maar om een beetje te wandelen op jaarmarkten, kermissen ... op hoge hakken, dat is niet altijd evident. Daarom heb ik gemakkelijk schoenen gekozen. En mooie. (Ahja, anders had ik ze niet gekozen.)

Moest het aan mij gelegen hebben, ik zou nooit het allerlaatste paar gekocht hebben waarvan één schoen als passchoen gefungeerd heeft. Nooit. Zo was van dit paar schoenen de rechterschoen degoutant vuil. Ik heb ze (allebei dus, één van de twee zou te veel verschil gegeven hebben, denk ik) gekuist en gewassen met cif. Zelfs de binnenkant! En ze zien er weer helemaal als nieuw uit! (Natuurlijk had ik niks te zeggen, want mijn zus ging ze halen voor mij omdat ik ze bij ons in de buurt niet vond.)

Morgen doe ik ze de eerste keer aan. Hopelijk ga ik geen bleinen kweken.

En jullie? Zouden jullie het laatste paar ook laten staan? Of toch kopen? Of ben ik de enige die een beetje 'smetvrees' heeft bij het kopen van nieuwe kleren en schoenen?

Liefs,
Me die morgen gaat genieten van haar nieuwe schoentjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten