maandag 18 april 2011

The One With the Confrontation

Dit weekend ben ik geconfronteerd geweest met mijn verleden. Mijn lief waarmee ik naar Rome ben geweest heeft plaats moeten maken voor een Antwerpse jongen. Een halfjaar heeft deze nieuwe romance geduurd. Op Kerstavond kreeg ik koudweg een sms waarin hij geschreven had dat hij mij niet meer graag zag. Dit in feite geheel terzijde: ik heb wel de vrienden van deze Antwerpse jongen mogen leren kennen. Zoals zijn allerbeste vriend.

Een vijftal-jaar geleden ben ik hem tegengekomen en ik heb hem een klein halfjaar gekend. Een supertoffe gast! Een leraar LO. Hij was echt tof! Ik had de indruk dat hij zijn job echt graag deed! Met zoveel plezier dat hij over zijn job sprak!

Maar gisteren ben ik in de "Dag Allemaal" op een interview met deze jongen gebotst. Ik heb hem direct herkend! (Laat ons eerlijk wezen, hij was niet lelijk.)

Ik moet eerlijk bekennen: ik was er niet goed van, van het interview! Ik heb hem lang geleden kort gekend, maar daarom is het niet minder erg wat er gebeurd is.

Liefs,
Me die nog altijd een beetje van haar melk is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten