dinsdag 26 april 2011

The One With the Swimming Pool

swimming poolIk wil helemaal niet lopen stoefen met het  gerief van een ander dus ik hoop dat dit zo niet zal overkomen. Indien wel, dan wens ik mij bij dezen al te verontschuldigen, want dat is helemaal niet mijn bedoeling.

Bij mijn ouders thuis hadden we vroeger (als kind) een opblaaszwembad. Wel eentje van 3 meter diameter wat relatief groot was (naar het schijnt). Sinds dat opblaaszwembad kapot is, hebben zij van mijn tante en nonkel een zwembad geërfd die zij (mijn tante en nonkel) nooit gezet hadden.

In plaats van dit bovengrond te plaatsen, hebben mijn ouders ervoor gekozen om dit in te graven. Wij hebben dus bij mijn ouders een zwembad. In de zomer is dat gewoon zalig!

Zoals jullie gisteren ongetwijfeld ook hebben kunnen vaststellen, was het SCHITTEREND weer (ik ben verbrand begot!). Mijn zus wou er dan van profiteren en ging in haar bikini aan het zwembad liggen met haar vriendje. Ineens komen daar nog andere 'vrienden' toe (ze heeft er meer ambras mee dan wat anders) om te komen zwemmen.

Ik vind het maar raar dat mijn zus zich laat 'gebruiken' om te kunnen genieten van de verkoeling.

Wat denken jullie? Bij mij komt dit alleszins over als zijnde: 'Alleen in de zomer zijn we dikke vriendjes zodat we kunnen gaan zwemmen. In de winter krabben we elkaars ogen uit.'

Liefs,
Me die zich nu nog een beetje gaat insmeren met aftersun.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten