woensdag 16 februari 2011

The One With the Valentine Dinner

Maandag waren 't Ventje en ik 'n dagje thuis. Ik heb de strijk weggewerkt. 't Ventje ging boodschappen doen voor ons Valentijnsdiner.

Ik heb zelfs mijn best gedaan op vlak van eigen verzorging. Ik ben niet het type dat zich maquilleert, maar maandagavond heb ik mijn best gedaan. Zalig warme douche genomen. Benen gladgeschoren. Lekkere bodylotion opgesmeerd. Lekkere parfum aangedaan. Nieuw kleedje (gekregen van 't Ventje voor Valentijn) aangetrokken.

En dan een proper opgeruimde living. Kaarsjes aan.

Lekkere aperitief (ik een glaasje porto, 't Ventje een glaasje safari on the rocks) met hapjes (miniloempia's en bitterballen).
Dan tortilla met gerookte zalm, room en pesto.
Dan tagliatelle carbonara.

En 't was superlekker! En nog gezellig ook!

In feite is Valentijn toch een dag waarop vooral vrouwen in de bloemetjes gezet mogen worden. Ik hemel mijn Ventje op voor zijn kookkunsten op Valentijn, maar ik kook elke dag en word nooit opgehemeld ...

Liefs,
Me die haar Ventje doodgraag ziet omdat hij me zo verwent (alleen op Valentijnsdag)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten