dinsdag 15 februari 2011

The One With the Actors Who Can't Sing

Ik heb dit weekend (tijdens de strijk. Hij is weg, de hoop strijk!) naar Mamma Mia! gekeken. Een film met Meryl Streep en Pierce Brosnan.

Ik ben dus nog maar 25 jaar, maar de liedjes van Abba ken ik wel en hoor ik ergens ook wel graag.

Maar man! Wat was ik teleurgesteld in de acteurs ! Ik zie Meryl Streep nochtans wel graag acteren maar alsjeblief ... Laat ze niet zingen!

En al net hetzelfde met Pierce Brosnan, hoewel ik niet zo'n fan ben van zijn vertolking van 007. Maar hij mag ook NIET zingen!

Ik twijfel zelfs of ik het wel zingen kan noemen.
En zelf ben ik ook niet bepaald een nachtegaal. Maar toch heb ik zo mijn gedacht over de "zangkunsten" van beide acteurs ...

Dan liever onbekende acteurs die wél kunnen zingen dan grote namen op de affiche die het niet kunnen. Vooral als muziek centraal staat in een film!

Liefs,
Me die gedegouteerd is door het "zingen" van Meryl Streep en Pierce Brosnan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten