zaterdag 26 februari 2011

The One With the Drive

Straks gaan het Ventje en ik naar de zee. Niet dat het weer zo schitterend is, he. Ik weet het. Maar we hebben die Bongo bon die maandag vervalt ... Dus we gaan deze middag (hopelijk) lekker eten.

Die autorit duurt voor ons een uurtje. Maar ik haat het om zo lang (dat is nog niet zo heel lang, maar toch ...) in de auto te zitten.

Aangezien ik nu al weet dat ik mijn haar ga opsteken en een beetje make-up ga opdoen, zal er van slapen niet veel in huis komen. Dus dan moet ik maar lectuur meenemen, he. Normaal gezien heb ik niet heel veel moeite om in een rijdende auto te slapen.

Ik ga het boekje 'Shoe Addict' van Evy Gruyaert meenemen. Een leuk en luchtig boekje over schoenen! Echte chick-lit dus! Joepie!

Moesten we niet naar de zee rijden, dan heb ik in feite alleen maar tijd om te lezen op het toilet (er liggen een heleboel boekskes aan ons toilet. In ons nieuw huisje zal ik er wel voor zorgen dat er een speciaal 'boekenbakje' of 'boekenrekje' is, want zo op de grond of de vuilbak is toch niet dat ...) en 's avonds als ik in mijn bed lig (altijd één hoofdstuk zodat mijn ogen echt dichtvallen, dan slaap ik beter). Dus een ritje naar zee heeft ook zo zijn voordelen.

Het Ventje vindt het niet erg dat ik dan lees. Hij rijdt toch! En op de autostrade, altijd rechtdoor, word ik ook niet wagenziek.

Liefs,
Me die er naar uitkijkt om te lezen in 'Shoe Addict'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten