woensdag 2 februari 2011

The One With the Home Made Calendar

Om dit jaar eens geen saaie kalender op mijn bureau op 't werk te hebben staan, heb ik er mij vorig jaar eentje laten maken. Bij een bepaalde winkel kan je via internet vanalles bestellen! Agenda's, kalenders, canvas-doeken ... Allemaal gepersonaliseerd en met je eigen foto's op. Die kan je daar trouwens ook bestellen, gewone foto's. Wat doe je anders met die digitale exemplaren? Ik heb nooit de moed om mijn pc aan te zetten om naar foto's te kijken.

Ik ben nogal een fotootjesmens. Ik heb echt nog 'n ouderwets maar supercharmant foto-album. Zo eentje als vroeger, met van die fragiele tussenbladen. Ik ben zo zelfs al aan album twee begonnen. En dan spreek ik alleen nog maar over mijn ventje en ik (en onze ouders, broers, zussen en grootouders) die in dit album komen te staan.

Ons huisje komt er pas in nadat alles klaar is. Wees er maar zeker van dat je de evolutie van de bouw, de verhuis en het schilderen hierin zal kunnen terugvinden. Dit zal dan pas in 2012 kunnen, want voor het schilderen laten we er op zijn minst een jaartje over gaan zodat alles goed kan uitdrogen.

Kindjes hebben we ook nog niet. Die komen er ooit wel eens aan. Maar ik kan me perfect inbeelden dat je daar ook onnoemelijk veel foto's van kan trekken die dan in zo'n supercharmant foto-album thuishoren. En natuurlijk ook in kadertjes aan de muren enzo.

Ons pete - en metekindje zal er vanaf zijn/haar geboorte ook in komen. Uiteraard! Samen met hun ouders. Want onze familie zal dit jaar 'n beejte uitbreiden. Ik bekijk dat dan toch als familie. Misschien is dat onnozel, maar zo voelt het dan voor mij aan. Als vrienden vragen om meter en peter te worden, dan willen zij je toch betrekken bij de rest van hun leven? Of beeld ik me dit in?

Maar wat ik eigenlijk wou vertellen is dat ik hier 'n kalender heb staan op mijn bureau waar ik elke dag naar kijk met allemaal foto's van the Luv-Of-My-Life en mij. Ik ben gisteren trouwens tot de conclusie gekomen dat ik op alle twaalf die foto's mijn tanden blootlach! Geen idee waarom ik dat doe! Mijn Ventje lacht zijn tanden op vijf van de twaalf foto's bloot.

Ik vraag me echt af of ik altijd als ik lach mijn tanden laat zien? Is dat dan geen stom zicht ofzo?

Liefs,
Me met de ontblootte tanden (als ze lacht).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten