maandag 14 februari 2011

The One With Our Love Nest

Op Liefjesdag (vandaag dus) zijn we nog eens naar ons Liefdesnestje gaan kijken. De bouw is goed aan het vorderen.

De dakpannen liggen erop! Nu nog de ramen en de deuren en dan kan er aan de afwerking begonnen worden.

We zijn vandaag ook naar het gemeentehuis geweest om te verklaren dat we wettelijk samenwonen. Aangezien we nu 'n huisje gekocht hebben, moeten we ons toch ten opzichte van elkaar een beetje veilig stellen? We zijn niet getrouwd (maar ik hoop wel dat 't Ventje me ooit eens ten huwelijk gaat vragen) dus dan moeten we een andere manier vinden om ons veilig te stellen voor moest er iets met één van ons gebeuren.

Zoals jullie ongetwijfeld weten, kan het vandaag mijn laatste dag zijn. Van de trap vallen en op mijn hoofd terecht komen, kan het einde betekenen.

Maar ... Ik wil niet pessimistisch zijn ofzo. Gewoon eventjes realistisch. En ook: nu zijn 't Ventje en ik nog iets meer verbonden met elkaar en dat is een fijn gevoel.

Vanavond gaat hij trouwens voor me koken. Hij is net naar de winkel vertrokken.

Liefjesdag vieren we dus goed vandaag.

Liefs,
Me met de liefste schat van de wereld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten