zaterdag 12 februari 2011

The One With the Gigantic Pile Laundry

Doordat ik ziek ben geweest vorig weekend, heb ik bitter weinig kunnen (of willen, noem het zoals je wil) strijken. Ik voelde me zo belabberd!
Gisterenavond ben ik er dan maar aan begonnen ... Maar ik zie er tegenop! Wat een hoop! En dat van twee mensen!

Ik wou er dan vandaag mee verder doen, maar het ziet er niet naar uit dat dat zal lukken ... Een paar hemden zijn gestreken geraakt, maar voor de rest ...

Vanmorgen heb ik 'n hoop verse fruitsla gemaakt. Daar is toch 'n uurtje werk in gekropen.

En nu staan we op het punt naar Maasmechelen Village te trekken voor schoenen voor 't Ventje. Daarna gaan we naar mijn grootouders. Zij nodigen ons uit om te gaan eten vanavond, dus we gaan niet vroeg thuis zijn (zij wonen ook in Kinrooi, dus rap-rap over en weer is voor ons niet weggelegd. We zijn minstens anderhalf uur onderweg.).

Morgen moeten we dan tegen halftwee bij mijn ouders zijn. We gaan samen pannenkoeken eten voor de benefiet voor mijn neef (daarover zal ik later wel vertellen). Daarna eten we bij mijn ouders. Dus morgen zijn we ook niet thuis.

Maandagochtend gaan 't Ventje en ik dan naar het gemeentehuis om ons wettelijk te laten samenwonen. En daarna gaan we genieten van elkaar, he. Maandag is niet voor niks Liefkesdag!

Dus: druk-druk-druk dit weekend en de strijk? Die zal moeten blijven liggen ... Prioriteiten, he.

Liefs,
Me met de gigantische hoop strijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten