zondag 27 februari 2011

The One With the Umbrella

Ik heb ooit eens een stormparaplu gekocht. Eentje die normaal gezien tegen een (wind)stootje kan. Normaal gezien zou ik die na zo'n windstoot moeten kunnen terug op zijn plaats trekken, maar nu is daar de laatste keer een 'dopje' afgesprongen. Ik dacht eerlijk gezegd dat dat dopje van niet veel belang was. Dat het gewoon ging 'binnenregenen' als die paraplu open ging.
Maar nu gisteren in Oostende (en onderweg er naartoe) was het heel hard aan het regenen! Ik had mijn stormparaplu meegenomen (ahja, aan 't zeetje! Als er ergens wind is, dan is het daar wel.) maar als 't Ventje die opendeed, dan zagen we dat dat 'dopje' van heel groot belang was!

Ik heb alleszins naar de persoon die mij die paraplu verkocht heeft een mail gestuurd met de uitleg van dat 'dopje' en nu vroeg zij foto's! Ik heb er na het openen van die paraplu dan ook niet lang over moeten twijfelen om en foto te maken.

Ik heb ze daarnet doorgestuurd en ben nu eens benieuwd of ze omgewisseld kan worden! Want dat is ook (maar) twintig euro, maar voor een paraplu vind ik dat al redelijk veel ... Dus ik hoop van harte dat ze omgewisseld kan worden en zoniet, dan zal ik nooit van mijn leven nog een Larelle (ik geef hier graag de naam mee zodat jullie 'gewaarschuwd' zijn voor moest het niet in orde komen)-homeparty geven! (Elke keer als ik een homeparty geef zijn er minstens 15 dames dus er wordt altijd voor veel geld gekocht. De consulentes zeggen dit toch elke keer ...)

Liefs,
Me die hoopt dat ze een nieuwe stormparaplu krijgt, want in dit regenlandje is dat geen overbodige luxe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten