zondag 20 februari 2011

The One With My New Shoes

Gisteren zijn we met onze beste vrienden nog eens naar ons huisje gaan kijken. De raamkozijnen op de benedeverdieping steken erin! En dat is een schoon zicht, echt waar. Zo wordt het echt echt en zien we de vorderingen goed gebeuren natuurlijk. Het zonnetje scheen niet, maar toch had ik al het gevoel dat er vrij veel licht binnenkomt in ons huisje. Dat is ook wel tof natuurlijk.

Aangezien wij dus een huisje aan de rand van de schoenenstad van België hebben gekocht, zijn we dus ook in diezelfde schoenenstad geweest. De eerste de beste schoenwinkel zijn we binnengestapt en ik heb ... rarara ... schoenen gekocht!

Mijn vriendin heeft me niet doen twijfelen. Zij heeft gezegd dat ze ongelooflijk knap waren en nadien heeft ze dit nog een aantal keren gezegd. Dus ja, ik ben wel fier op mijn bling-bling sierlijke (kijk maar naar de hak) botten.

Straks, als we naar mijn schoonmama gaan, dan ga ik ze al aandoen. Want ze zitten nog comfortabel ook. En dat voor twintig euro! Dat valt toch nog heel goed mee, he?

Liefs,
Me met haar nieuwe bling-bling botten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten