maandag 21 februari 2011

The One With the Sea Man

Als ik aan een zeeman denk, beeld ik mij van die stoere matrozen in met hun armen vol tatoeages, vooral dan met de naam van hun lief, een anker en een (blote) vrouw ofzo ... Veel kleur ... En dat over heel hun arm, net of ze hebben allen mouwen aan.

Maar blijkbaar is dat niet het enige. Een zeeman is niet per sé een matroos. De zeeman is een winkelketen (in België toch).

Afgelopen zaterdag ben ik voor de tweede keer in mijn leven in een zeeman-winkel binnegestapt. Ik vind wel dat ze daar altijd leuke kleuren hebben. Handdoeken en kleren hebben ze daar in alle kleuren van de regenboog! Om eerlijk te zijn spreekt dat toch aan, niet?

Enfin, ik ben er dus voor de tweede keer in mijn 25-jarig bestaan binnengestapt. Samen met 't Ventje en we moeten bekennen: dat viel niet tegen.

Aangezien hij in juni peter wordt en ik in juni meter, hebben wij een kleinigheidje meegebracht voor ons pete - en metekindje. Ik heb trouwens vastgesteld dat ze daar voor kleine prijsjes leuke babykleertjes hebben!

Dus dat ga ik proberen onthouden voor wanneer we zelf een kindje verwachten. Ze zijn daar toch direct uitgegroeid, uit die kleren! En voor die ene keer dat ze het kunnen dragen! Dan is 't maar best dat dat niet te veel geld gekost heeft.

Liefs,
Me die later in de Zeeman gaat shoppen voor haar baby.

2 opmerkingen:

  1. Nooit in de zeeman geweest???
    Hier een superbekende winkel, waar heel veel ondergoed gekocht wordt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eefje, neen, ik was nog nooit (allez, ja, één keer) in de zeeman geweest. Maar nu ik weet wat ik daar kan vinden, zal ik daar wel vaker naartoe gaan. ;-) Voor ondergoed en babyjkeertjes is het daar inderdaad goed, ja. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen