vrijdag 18 februari 2011

The One With Ella

De vierde telenovelle op evenveel jaar (denk ik) op een Vlaamse televisiezender. En 't is de eerste (van de vier) die ik volg!

Tweehonderd afleveringen luchtige televisie. Maar wel zeer vrolijk (kijk maar naar de kleurrijke types die erin meespelen). De decors, de kleding ... Alles is in superleuke zuurstokkleurtjes en dat spreekt sowieso wel aan. Vooral tijdens deze sombere dagen met mist en bewolking zonder één straaltje zonneschijn!

De dames hebben allemaal (of bijna allemaal) van die redelijk opgedofte en gecrepeerde kapsels waardoor hun hoofden twee keer zo groot lijken. Maar ergens vind ik dat nog wel mooi ... Ik zou er zelf niet mee staan (ook al omdat we dat van mij niet gewend zijn) maar ik vind wel dat dat iets heeft ... Behalve dan bij die ene actrice die ik in een andere reeks ook heb zien meespelen en waar ze een normaal kapsel had, dus nu vind ik dat ook een beetje "misplaatst".

In elk geval: ik kan ervan genieten om na het werk thuis te komen, gemakkelijke kledij aan te trekken en in de zetel te ploffen om naar Ella te kijken voor ik aan mijn huishouden moet beginnen. Eventjes mijn hoofd na een zware en drukke werkdag leegmaken ...

Liefs,
Me die het nodig heeft om haar hoofd dagelijks leeg te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten