dinsdag 31 mei 2011

The One With the Two Blogs

Hier bij Blogger heb ik naast deze blog nog een tweede blog. Een waar ik zo graag nog eens iets wil op schrijven.

Maar omdat ik nog altijd met die niet-afgemeld-geraken problemen zit, kan ik op die tweede blog niets gaan schrijven... Doeme toch!

Enfin...

Van 't weekend zijn we nog eens gaan kijken naar ons huisje. De badkamers zijn magnifiek!!

Nog vijf weken en we krijgen de sleutel. 't Begint te korten!

12 augustus zal de keuken geplaatst worden, en met een beetje chance wordt dan ook onze nieuwe slaapkamer geleverd.

Ik kijk er zo naar uit!

En ondertussen weet ik nog altijd niet waar ik moet beginnen. Ik ben met duizend dingen tegelijk bezig, heb ik het gevoel. Maar om met één van die leukste dingen aan de slag te kunnen, moet ik op mijn tweede blog terecht kunnen en dat lukt dus niet...

Hoe zit het met jullie?

Liefs,
Me die eens aan één van haar duizend bezigheden gaat beginnen om eventjes eens iets anders te doen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten