donderdag 26 mei 2011

The One With the Blogger

Ik vraag mij nog altijd af hoe ik eraan gekomen ben om met een blog te starten. En dan liefst nog zo anoniem mogelijk ook. Zonder te veel foto's (met mensen op).

Ik volg een paar blogjes, allemaal leuk om te lezen.
Ik zou het nog leuker vinden moesten degene die ik volg mij ook volgen. Want met 7 volgers heb ik er nog niet veel...

Misschien moet ik iets veranderen aan mijn schrijfstijl? Mijn blog an sich?
Of ik kan misschien op bijna elk interessant blogje te reageren.

Maar dat is nu juist mijn probleem sinds een paar dagen...

Ik kan wél nieuwe berichten die ik uit mijn toetsenbord laat vloeien op het WereldWijde Web smijten, maar ik kan helemaal niet reageren op andere blogjes. Als ik dat doe dan moet ik altijd een account kiezen, ook al ben ik aangemeld. Ik kies dan een account, moet mij aanmelden en verschijn dan als "Anoniem". (Soms kan dit we handig zijn, maar hoe kunnen de anderen dan bij mij komen kijken als ze niet weten wie ik ben?) Als ik dan de verificatie ingeef voor de publicatie, moet ik mij nog eens aanmelden.

Ik krijg het maar niet gepuliceerd want ik bevind me op dat moment in een vicieuze cirkel van aanmelden, kiezen, ingeven, klikken en opnieuw aanmelden.

Ik ben ook niet de enige met dit probleem. Blijkbaar scheelt er iets met Blogger... Hopelijk is 't snel opgelost!

Ik zou nu kunnen vragen. En jullie? Hebben jullie die problemen ook? Indien ja, dan zouden jullie niet in staat zijn om te antwoorden. Indien neen, dan zouden jullie wel kunnen reageren. Een redelijk stomme vraag dus, me dunkt...

Liefs,
Me die hoopt dat Blogger snel terug normaal functioneert zodat ik bij de interessante (bijna allemaal die ik volg) blogjes kan gaan reageren.

1 opmerking:

  1. Ik heb dat niet, ik heb een google account die je moet aanmelden. Wel heb ik problemen met reacties die onderaan de tekst staan als ik mijn account nog niet geactiveerd heb (bv. door aan te melden bij je eigen blog eerst of bij een eerste reactie). Dan moet ik meerdere keren op 'reactie plaatsen' klikken tot hij het wil vatten. Ik ben voorstander van een reactieluik dat opent in een ander venster, dat is veel eenvoudiger.

    BeantwoordenVerwijderen