donderdag 5 mei 2011

The One With the Fruit

Zoals ik gisteren al wist te zeggen, heb ik de overzchot van mijn ananas en meloen in mijn fruitsla gekapt. Nu moet ik wel toegeven dat ik nog niet alle overschot erin heb gedaan. Anders is het veel te veel fruit en begint dat binnen drie dagen te 'vechten' met mijn bolletje ijs. (Ik heb dit voorgehad vorige week. Dinsdag had ik fruitsla gemaakt. Woensdag met een bolletje ijs gegeten en 't was lekker. Zaterdag wou ik dat ook doen en dat begon gewoon te kabbelen! Ik heb het verder niet opgegeten. Was dezelfde pot, he. Ventje zei nog "Pak er dan u fruit van." maar 't is juist dat dat slecht was.)

Elke dag breng ik een potje mee naar het werk. Elke dag eet ik dan wat superlekkere fruitsla met appel, peer, ananas, meloen, banaan, kiwi, banaan en witte druiven. (In dit geval.) Appelsiensap heb ik zaelf geperst en ik heb er ook het sap één roze pompelmoes onder gedaan. En dan last but not least één  (of twee) zakje(s) vanillesuiker.

Fruitsla met gember is ook heel lekker! Mar daar moet je voor zijn natuurlijk.

En jullie? Nemen jullie oo gezonde 'tussendoortjes' mee naar het werk?

Liefs,
Me die nog twee dagen van hare pot kan eten en dan van voor af aan herbegint met het snijden van fruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten