donderdag 19 mei 2011

The One With the Long Weekend

Vanavond begint ons weekend. En er staat veel op het programma (bij het nalezen van dit blogje valt dat wel mee precies). Maar toch gaan we proberen om er een rustig weekendje van te maken.

Vanavond heb ik om 18uur afspraak bij mijn huisdokter. Nadien gaan we waarschijnlijk frietjes halen. Een goede start van ons weekend.

Morgen gaan we eerst en vooral uitslapen. 't Ventje en ik zijn redelijk moe. Lange dagen op 't werk. Veel werk en stress, met ons Liefdesnestje.

We gaan morgen ook nog eens naar ons paleisje kijken. De vloerder zou normaal gezien gedaan moeten hebben. Ik ben eens benieuwd! En 't Ventje ook natuurlijk.

Om 16uur worden we in V. verwacht op 't terras van 'n supertoffe taverne voor 'n gezellig etentje. We zullen dan ook 'n toffe avond tegemoet gaan.

Zaterdag gaan we om 13uur naar Eggo om "de keuken van ons leven" nog eens te bewonderen en redelijk te laten vastleggen. 

Voor de rest van 't weekend staat er niet veel op het programma, behalve een beetje kuisen en rusten en genieten...

En bij jullie? Wat zijn jullie plannen voor dit weekend?

Liefs,
Me die haar laatste half dagje van deze week zal werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten