dinsdag 10 mei 2011

The One With the Waiting Room

Ik heb een te traag functionerende schildklier. Dit ben ik te weten gekomen vorig jaar in december omdat ik constant moe was.

Dokter vroeg ook of ik bijgekomen was, en dat is ook zo. Maar ik dacht dat dat was van 't goed leven (ingetrokken bij 't Ventje) en het stoppen met 4uur aerobic in de week.

Ik weet ook wel dat dat een invloed heeft, maar blijkbaar was dat dus niet alles. Mijn schildklier zat er ook voor iets tussen.

Toen ik dus de eerste keer onderzoeken moest ondergaan, moest ik een hele dag in het ziekenhuis zitten. Een hele dag!! In de wachtzaal... En laat ons eerlijk zijn, die trekken op niks!

Elke wachtzaal is zo clean, ongemakkelijke stoelen, daar waren geen ramen... Het is daar altijd muisstil... Ik heb altijd een boek mee. Als ik weet dat ik in een wachtzaal ga terechtkomen, heb ik altijd een boek mee.

Donderdag is het weer van dat. Ik moet dan weer mijn schildklier gaan laten testen. Boek ligt al klaar. En nadien ga ik naar mijn huisarts.

En jullie? Met wat houden jullie zich bezig ls jullie in een wachtzaal zijn? Kijken naar mensen? (Is ook leuk!)

Liefs,
Me die overmorgen weer naar het ziekenhuis van Aalst mag.

1 opmerking:

  1. Oh dat is minder. Ik hoop dat je vlug beter bent! Ik heb gelukkig niet zo veel ervaring met wachtzalen. Ik neem eigenlijk ook nooit iets mee. Meestal lees ik gewoon die tijdschriften die daar liggen.

    Veel succes donderdag!

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen