zaterdag 14 mei 2011

The One With the Long Day

5u30: De wekker van 't Ventje liep af. Zo'n hard getuut-tuut-tuut-tuut dat ze volgens mij tot vijf huizen verder horen.

6u: 't Ventje kwam mij een kusje geven voor hij naar het werk vertrok. Alleen vond hij me niet want het licht was nog uit.

6u30: Mijn eigen wekker liep af. Eén of ander liedje werd er afgespeeld op de radio en ik ben niet het type dat de hele dag met dat ene liedje in haar hoofd blijft zitten.

7u15: Vertrek naar 't werk. Benen moesten geschoren worden (ik haat het! Ik ga mij eens een epileermachientje gaan halen ofzo, want dat scheren ben ik kotsbeu! Maar het moet gebeuren, he...), dan douchen, aankleden, dan schminken (potloodlijntje, mascara en lipgloss). Dan vertrokken naar mijn werk. Gelukkig niet tegen mijn zin, anders moet ik dringend iets anders zoeken.

7u45: Aankomst op 't werk en onmiddellijk begonnen. Ik moest nog een aantal betalingsherinneringsbrieven preparen om per aangetekende post te laten vertrekken. (Dit gebeurt bij ons redelijk manueel en is zottenwerk!)

9u: Vertrek van Anderlecht naar Kermt. Ik mocht daar gebruik maken van de plooimachine om er 1500 herinneringsbrieven door te jagen. Dit gaat een pak sneller dan alles manueel te plooien (anderhalf uur tegen drie dagen, ik denk dat je dan wel weet wat de kostprijs is voor het versturen van rappels...)

10u30: Aankomst in Kermt. Herinneringsbrieven geplooid. Paar dossiers overlopen. Samen met de mensen van de winkel mijn middageten opgegeten.

12u45: Vertrek van Kermt naar Grâce-Hollogne. Ik ging vandaag nog een andere winkel bezoeken ook.

13u25: Aankomst in Grâce-Hollogne. Klantendossiers besproken, rondleiding in de winkel en magazijn.

14u50: Vertrek Grâce-Hollogne naar Anderlecht. Ik moest de auto van mijn baas gaan terugbrengen. Onderweg een liter water en M&M's gekocht. Ik had het gevoel dat ik in slaap ging vallen achter mijn stuur, want aan 70 km/uur op de autostrade wegens werken is redelijk slaapverwekkend.

16u55: Aankomst in Anderlecht. Gelukkig kon ik op 500 meter voor ons kantoor in een restaurantje naar het toilet gaan. Water liep bijna uit mijn ogen en die 500 meter kon ik echt niet ophouden!

17u: Vertrek van Anderlecht naar Dilbeek. Ik had nog een afspraak om af te zien!

17u25: Aankomst in Dilbeek. Wenkbrauwen en bovenlip werden gewaxt. Pijnlijk! Ineens ook vijf afspraken gemaakt voor de zonnebank. (Wij moeten binnenkort naar een trouw, en dan kom ik er liever een beetje degelijk voor...)

17u45: Vertrek van Dilbeek naar S&N. We waren bij onze beste vrienden uitgenodigd voor een BBQ.

18u: Aankomst bij S&N. Lekker gegeten. Met haar metekindje bezig geweest. Lang buiten gezeten, mét dekentje wegens anders véél te koud aan de pas geschoren benen (mijn dons was weg, he!)

23u15: Vertrek van S&N naar huis. Ik ben moe en 't was écht koud.

23u30: Aankomst thuis. Opstarten PC om blogs te checken en ééntje te schrijven.

23u56: Begonnen aan deze zin.

Zoals jullie kunnen zien, was het vandaag een laaaaaaaange dag. Vooral als jullie weten dat ik er in de week rond 22uur in kruip. En dan zo lang in de auto gezeten (300 km heb ik in de benen vandaag), is ook vermoeiend hoor!

Liefs,
Me die nu haar PC gaat afsluiten en slapen.

Slaapwel... (Nu is het 0u00...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten