maandag 13 juni 2011

The One With Our Love Nest Part 3

Het is blijkbaar een tijdje geleden dat ik nog geblogt heb... Ik vind dit zelf wel spijtig, maar het is zo druk! (En neen, ik verontschuldig mij niet, want dit is mijn blog.) Ahja, vandaag nog welgeteld drie weken en we krijgen de sleutel van ons liefdesnestje! 't Begint te korten...

Hier zien jullie de voorkant van ons huisje. Het is ondertussen gevoegd en 't ziet er al helemaal anders uit, vinden wij. Alleen dat bouwafval, dat is niet - ik herhaal, NIET - de bedoeling dat dat daar blijft liggen.

Ik hoop dat het snel weg is, want ik sta te popelen om een supermooie en afgewerkte gevel vast te leggen op foto voor onze uitnodiging/aankondiging van onze housewarming/verhuis.

Gisteren zijn we onze keuken gaan vastleggen en finaliseren. We zijn vrijdag ook gaan kijken naar het aanbod klinkers om in de tuin vanachter een paadje aan te leggen en om de voortuin af te werken.

Hierbij een close-up van onze voordeur. Zoals jullie kunnen zien staat het handvat er ondertussen ook al op. Maar het cilinderslot zit er nog niet in.















Dit is de hal bij het binnenkomen. De trap staat er nog niet in, maar dat is voor volgende week voorzien.


Dit is de berging, na de hal.


Dit is de living, in alle richtingen. Zoals te zien is op de foto's is alles al wel gevloerd.


Hierbij een detail van onze badkamers. Het wit-groen-oranje is in de douchekamer te zien. De andere kleurencombinatie is onze badkamer. Douchekamer is voorzien voor onze kindjes - als die er ooit komen natuurlijk.




Hierbij onze tuin. Zoals jullie kunnen zien is hier nog véél werk aan. Alles op zijn tijd en vroeg of laat is hier wel gras gezaaid en een paadje aangelegd.



Liefs,
Me die vandaag binnen drie weken de sleutel van dit huisje in ontvangst mag nemen.

2 opmerkingen:

  1. Het is PRACHTIG! Neem je tijd om de komende weken alles te organiseren en blog jij maar wanneer je tijd hebt. Wij wachten wel op een update ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij dat alles zo goed vooruitgaat ! Ziet er heel mooi uit xD
    Groetjes,
    NCL ^^

    BeantwoordenVerwijderen