donderdag 13 januari 2011

The One With the Weekend Plans

Ik ben 'n héél huiselijk type. Ik maak het thuis graag gezellig, aangenaam, soms zelfs romantisch. Ik zorg er dan ook voor dat alles zo opgeruimd mogelijk is.

Aangezien ik zo graag thuis ben, ben ik nu niet bepaald 'n uitgaanstype. Als vrienden dan vragen wat we kunnen gaan doen. Dan durf ik al eens voor te stellen om tot bij ons te komen.

Dus: morgenavond komen er vier vrienden bij ons eten. Ik organiseer 'n etentje voor zes personen. Ik weet al perfect wat ik ga klaarmaken!

Eerst pompoensoep met balletjes.
Dan mijn probeersel van vorige week zaterdag.
En dan pannenkoekjes met een bolletje vanille-ijs.

Ik kijk er al naar uit! Ik doe dat graag. Maar ik zal me mogen reppen! Want ik werk tot 17uur en onze gasten komen al tegen 19u30. Dus de soep kan ik al onmiddellijk opzetten nadat ik ben thuisgekomen, de groentjes kan ik al kuisen en snijden, de rijst kan ik zelfs al koken! En natuurlijk de tafel dekken, he! En de toastjes smeren. Maar ik denk dat 't toch sneller 19u30 zal zijn dan ik denk!

En zondag komen mijn ouders eten! Ik weet al perfect wat ik dan ook op tafel ga zetten (toveren is nogal sterk als je over je eigen kook'kunsten' spreekt).

Eerst scampi's in look.
Dan paëlla (zelfgemaakt!).
En dan ook pannenkoekjes met bolletje vanille-ijs.

Dus zoals jullie kunnen zien heb ik zeer huiselijke weekendactiviteiten in 't vooruitzicht. And I love it!

Liefs,
Me met de bijna pruttelende kookpotten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten