maandag 10 januari 2011

The One With the Solden

Gisteren zijn 't Ventje en ik al gaan soldenen en vandaag volgt er nog. We hebben 'n dagje verlof genomen daarvoor.
Gisteren hebben we drie meubelwinkels bezocht. We waren op zoek naar een slaapkamer voor in ons nieuw huisje. De slaapkamer die we nu hebben is echt afgeschreven. Als we een beetje te veel draaien en keren in ons bed, kunnen onze buren meegenieten. En je weet wat dat wil zeggen.

Nu moet 't Ventje de knoop doorhakken welke slaapkamer het zal worden. Mijn keuze is al gemaakt. Een mooie boxspring met supermooie kasten! In lichtgrijze beuk (zo ziet het er toch uit, maar ik denk wel dat jullie weten hoe dat eruit ziet) en 'n beige leren boxspring. Volgens mij slaapt dat superzalig! Ooit een keer op mijn Ventje zijn nichtje en neefje gaan letten en toen hebben we daar ook in zo'n bed geslapen en ik moet eerlijk bekennen: ik heb geslapen als een roos wat ik nu niet echt doe.

We hebben ook barkrukken op 't oog voor in de keuken. 't Moeten er zijn van 65 hoog. Daar moet je niet zo op kruipen als op de standaard barkrukken. Ook leren exemplaren, taupe (ik wou groen, maar dat zag 't Ventje niet graag).

Vandaag gaan we soldenen voor kleren. 't Ventje en ik hebben sowieso een broek nodig. Ik weet xact welke ik wil, maar of ik dat ga vinden, dat is nog maar de vraag... Ik zou héél graag een zwarte jeans willen. Nu mijn criteria voor 'n jeans zijn nogal specifiek. Een hoge taille (om een bouwvakkersdécolté te vermijden. Niets zo lelijk als dat!), een beetje breder uitlopen naar onderen (boot cut, geen olifantenpijpen), mooi spannen aan mijn kont (want ik vind - al zeg ik het zelf - dat mijn poep toch wel goed uitkomt in 'n mooi aanpassende jeans). Ik weet exact welk type van welk merk me goed staat (heb er al complimenten over gekregen) maar nu wil ik dus 'n zwarte jeans.

Om eerlijk te zijn, het soldenen naar kleren geeft me belange zoveel vlinders niet in de buik als het soldenen naar een slaapkamer en keukenstoelen. Geen idee of ik wel normaal ben in feite...

Liefs,
Me met het solden-vooruitzicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten