zaterdag 15 januari 2011

The One With the Clean-Up

Drie uur. Zes halve uren. Twaalf kwartieren. Hondertachtig minuten.

Zo lang heeft de opkuis van gisteren geduurd! En de opkuis van gisteren was tegelijkertijd de voorbereiding voor morgen.

Het heeft me eerst al 'n uur gekost om de glazen en het bestek af te wassen en af te drogen. (FYI: Neen, wij hebben (nog) geen afwasmachine! Spijtig genoeg.) En dan heb ik 'n halfuurtje naar televisie gekeken. Tijdens dat halfuurtje heb ik pannenkoeken gegeten. Maar hey, die pannenkoeken horen ook bij de opkuis! Want op die manier kon ik de kom waar het deeg in was leegmaken en ook afwassen, he! Pas op: een uitleg heb ik voor alles.

Et voilà. Alles is afgewassen geraakt.

Daarna ben ik aan de opkuis van mezelf begonnen (lees: douchen) om naar de meubelwinkel te gaan om onze slaapkamer te bestellen (maar dat is een onderwerp voor 'n andere keer).

Morgen volgt er dus 'n nieuw etentje. En dus ook 'n nieuwe opkuis. Maar ach, that's life, I guess. En ik heb het er voor over!

Liefs,
Me met twee opkuisen op drie dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten