vrijdag 16 augustus 2013

The One With the Sweet Sixteen


Mijn Ventje is al twee keer peter. De eerste keer werd hij gevraagd om peter te worden toen hij ongeveer twaalf jaar was. Mijn Schoonzus is elf jaar ouder dan wij, vandaar dat zij al kinderen had als hij zelf nog in de lagere school zat. Mijn Ventje is dus peter van de tweede dochter van zijn zus.

Het cadeau
Aangezien de tijd niet blijft stilstaan, zijn we afgelopen maandag haar zestiende (!!!) verjaardag gaan vieren. Waarmee konden we haar plezieren? Met allemaal prullaria... Wat kreeg ze dus van ons? Drie sjaaltjes, zes potjes nagellak en zes accessoires die bij de nagellak passen. Ze was er heel blij mee en heeft er al onmiddellijk één aangedaan om haar verjaardag in stijl te gaan vieren. Kleine meisjes worden groot. Zelf zou ik die prullaria nu nog durven kopen, hoor. Maar dat komt misschien belachelijk over... Ik ben er tenslotte geen zestien meer...

De fotocollage hierboven geeft weer een mooi beeld van een fijne dag aan zee, met familie, lekker eten en drinken, rare en onbeleefde bediening... Onze Kleine Man heeft niet veel geslapen die dag: een uurtje in het naar ginder rijden en een halfuurtje in zijn koets tijdens het wandelen op de dijk. Dus 's avonds in bed hebben we niet te veel werk meer gehad met hem. Zalig, toch?

Liefs,
Me die genoten heeft van lekkere mosselen! Wat eet je anders aan zee?

1 opmerking: