donderdag 8 augustus 2013

The One With the Plans


Vandaag een laatste werkdag. Morgen mijn wekelijks vrij dagje en dan een weekje verlof. ZALIG!

Wat staat er al op het programma? Ik zou eerst een vooral moeten blokken en studeren en een taak afwerken. Nog veel werk voor school dus, maar langs de andere kant. Ik heb het al eens geleerd en behaalde toen 2x een 8 op 20, 1x een 7 op 20 en 1x een 9 op 20. Dus helemaal onbekend is de laterie mij niet, maar toch! Ik zal uit mijn pijp mogen komen wil ik een vakexpert worden... Dus dit doe ik dan op alle vrije momenten van mijn aankomend verlof. Of moet ik mijn vrije momenten opvullen met wat er voor de rest op de planning staat?

Morgenvoormiddag komt mijn klein zusje op bezoek. Morgenavond ga ik met mijn mama naar een juwelenavond.
Zaterdagnamiddag ga ik met onze buurvrouw met de fiets naar 't stad om op verjaardagscadeautjesjacht te gaan en om haar terug vertrouwd te maken met de fiets, want blijkbaar valt ze tijdens elke fietstocht wel minstens 1 keer. Zaterdagavond  ga ik dan naar een homeparty bij een vriendin.
Zondag staat er momenteel nog niets op de planning (behalve studeren, he.)
Maandag gaan we een dagje naar zee.
Dinsdag is vrij.
Woensdag is vrij.
Donderdag ook grotendeels, behalve 's avonds. Dan doen we Mauro naar zijn oma en opa en gaan 't Ventje en ik iets gaan eten en nadien naar "The Heat" kijken in de cinema.
vrijdag is vrij.
Zaterdag is vrij.
Zondag is vrij.

Op die 'vrije' dagen, is het de bedoeling dat we ons huisje ook weer helemaal in orde zetten. Wat valt daaronder? Ramen lappen, dweilen, stofzuigen, afstoffen, zolder opruimen, containerpark bezoeken, babykleren sorteren en wegsteken... Zoals jullie zien, zullen we ons niet vervelen. Af en toe is het ook de bedoeling dat we van Mauro genieten natuurlijk...

Liefs,
Me die voor de laatste keer deze week alles gaat geven op haar werk om nadien dubbel en dik te genieten en voor school te kunnen werken (ook daar geniet ik van. Je moet niet vragen hoe groot mijn motivatie is.)

5 opmerkingen:

  1. Materie, niet laterie. Maar om één of andere reden kan ik mijn blogbericht niet (meer) bewerken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toitoitoi, veel succes met alle plannen en je herexamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leraar secundair onderwijs. Als ik voor Nederlands al slaag, ga ik dat combineren met Frans.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat tijd te weinig hebben :-),.....huisvrouw spelen neemt veel tijd in beslag,...en respect voor de combinatie met je studies,....maar ik voel het, het wordt piece of cake die herexamens!!!

    BeantwoordenVerwijderen