dinsdag 20 augustus 2013

The One With the Huge Motivation (and Little Addiction)


Volgende week maandag, heb ik mijn herexamen Nederlands.
Om mij daar ten volle op te kunnen concentreren, heb ik besloten een korte blogpauze in te lassen. Ik ga niet meer schrijven, lezen of reageren. Dus hou alsjeblief jullie spannendste verhalen voor na mijn herexamen!? De firma dankt u.

Ik ga ook heel eventjes moeten afkicken, want bloggen is eigenlijk verslavend...

Liefs,
Me die volle bak gaat studeren dat de vonken eraf vliegen.

7 opmerkingen:

  1. Heel veel succes, maar jij gaat dat prima doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en en en, hoe is het gegaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor mijn mondeling heb ik onmiddellijk feedback gekregen en daarvoor ben ik al geslaagd. Wiehie!!! Voor mijn andere punten moet ik wachten tot elf september... Maar heb er een relatief goed gevoel bij, maar kan evengoed tegenvallen, he...

      Verwijderen