zondag 4 augustus 2013

Mijn vakantiegevoel #5


Ik krijg een instant vakantiegevoel als ik de tijd krijg om te ontbijten. Tijd nemen zou ik altijd kunnen doen door nog vroeger op te staan (dat zou dan halfzes zijn...) maar tijd krijg ik doordat het nu een kalme periode is op de baan en ik veel minder file heb om naar het werk te rijden  waardoor ik later kan vertrekken en toch nog op tijd op het werk kan zijn.

Mijn vakantiegevoel is een initiatief van MaMarina.
Meer vakantiegevoel bijKatja@Yane, Een huis in de straat, Mademoiselle Adinda, Jenneke Van Maurik, Huisje boompje boefjes, Katrientje van alles, Pluisje,Tazke, Dingen die fijn zijn, Janusje, Pienkel, Dragonfly, Elke Jansen, Tina Roelandts, Miss Creatuurtje

Liefs,
Me die door het mindere verkeer tijd heeft om te ontbijten voor ze naar het werk vertrekt.

3 opmerkingen:

  1. Tijd voor ontbijt, dat vind ik ook altijd genieten, liefst met een lekkere kop koffie die niet koud kan worden en een krantje.
    ik wens je veel heerlijke ontbijtjes en vooral geen file!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een keer deze week. Dan weer zelf een weekje vakantie en dan is het weer gedaan met de extra tijd voor ontbijt...

    BeantwoordenVerwijderen