vrijdag 16 maart 2012

#wijvenweek: Zelfcensuur


Zelfcensuur. Moet ik mijzelve dan voorstellen met 'n troebel gemaakt gezicht of 'n gezicht met vierkantjes die constant bewegen?

Dit is mijn blogje. En ook vandaag ben ik niet van plan om te bloggen over zaken waar ik nooit over blog. Zoals daar zijn: mijn job of mijn collega's, en zal zeker niet met vermelding van namen. Mijn familie. Mijn financiën. De politiek wegens te weinig kennis hiervan door te weinig interesse.

Wat probeer ik nog te vermijden? Foto's van 't Ventje en mij. We willen toch een beetje 'anoniem' blijven. 't Ventje heeft weet van mijn blog, maar weet niet juist wat ik hierop schrijf. Want het gaat niet zo vaak over hem, denk ik. (Sebiet eens nakijken...)

Maar wat wil ik dan wel voor één keer doen? 
Een foto posten van 't Ventje en mij...

Hier komt 'ie...


(Deze is genomen 5 september 2010 op een barbeque bij vrienden wiens dochtertje (°13/07/2011) mijn metekindje is.)

Liefs,
Me die zonet letterlijk haar masker heeft afgezet.

2 opmerkingen: