zaterdag 3 maart 2012

The One With "Wijvenweek"

Een wijf is volgens Van Dale een vrouw. Tweede betekeneis is kletskous. En eigenlijk klopt dat wel, hoewel ik van mening ben dat mannen even goed kunnen ' kletsen' (als in roddelen).

Ik heb mij ingeschreven voor de Wijvenweek! Via hem (een man!) ben ik hierop uitgekomen. Maar hij doet het om heel andere redenen dan ik natuurlijk.

Ik doe dit om mijn blog te 'pimpen'. Om meer volgers te trekken, want ik bereik een (hopelijk) breder publiek dan alleen mijn eigen volgers (waar ik natuurlijk al heel blij mee ben. Maar nog niet genoeg voor mij. Erg, he?). En omdat ik mijzelf eens wil uitdagen op 'literair' vlak (allez, of toch op vlak van schrijven. Ik zou graag zo'n supervlotte babbel hebben, maar ik heb er geen idee van hoe ik dit nu al doe. Ik ben niet objectief genoeg, you see?)

Dit zijn de dagthema’s:
Maandag 12 maart – Beautyqueen in het diepst van mijn gedachten.
Dinsdag 13 maart – Guilty pleasures en kleine kantjes.
Woensdag 14 maart – Moh, kijkt nu. We zitten hier met een mening.
Donderdag 15 maart – Dromendag.
Vrijdag 16 maart – Zelfscensuur.
Zaterdag 17 maart – Het multitaskende superwijf.
Zondag 18 maart – Inhaaldag.

Ik ben eens benieuwd of ik wel genoeg inspiratie ga hebben! Ik ga nu ook al beginnen nadenken over deze thema's. En wie weet schrijf ik ze al in uigesteld relais (of hoe zeggen ze dat? Nu al schrijven dus en pas laten publiceren op de juiste dag.)

Liefs,
Me die een week lang als een echt wijf gaat kletsen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten