donderdag 7 maart 2013

The One With the Wild Idea


Ik heb een wild plan. Een heel wild plan!

Hoe ik eraan ga beginnen, dat weet ik nog niet. Ik zou héél graag iets zelf maken om gemakkelijk tijdschriften en/of stripverhalen in op te bergen. Ik dacht aan een soort koker waar ze in passen. Om liggend of staand op de deur (van de WC) te hangen.

Maar hoe begin ik daaraan?

Ik weet nog eens niet of mijn 'idee' wel duidelijk is...

Het stoort mij dat er boekskes op de grond liggen aan het toilet. En als er niets ligt, stoort het mij ook... Ik ben geen gemakkelijke, ik weet het.

Liefs,
Me die eens goed gaat nadenken over wat ze wil en gaat proberen dit te maken. Op pinterest heb ik mijn idee nog niet gevonden, dus misschien ben ik de eerste?

1 opmerking:

  1. Ik heb eens zo'n ijzeren (driehoekige) kapstok zien hangen, waar dat tijdschrift dan over kon gehangen worden.

    BeantwoordenVerwijderen