woensdag 20 maart 2013

The One With the Cadeau-box


Geef ons één of andere cadeau-bon/box/give-a-do/wat-heb-je-nog-allemaal? en ik garandeer je: een week, maximum twee weken voor de vervaldatum schieten we ten huize Me, Myself and We in actie. 

Deze bon hebben we tijdens onze housewarming voor familie (we hebben er twee georganiseerd, één voor familie, de andere voor vrienden, anders was er véél te véél volk in één keer) gekregen. Deze housewarming vond plaats op zaterdag 24/09/2011. De vervaldatum van die bon is 31/03/2013, wat toen nog keieieieiei-ver leek. Ineens bleek ik ook zwanger te zijn, dus had ik gevraagd om naar de cinema te gaan tijdens de zwangerschap, voor dat klein wezentje er was. Maar dat is er nooit van gekomen.

Dus eindelijk, na nog eens negen maand en een half, zijn we eens naar de cinema geweest. We zijn eerst gaan eten in Gentbrugge. Een gewoon simpele brasserie. 't Was in orde. Qua eten moet je nu niet 't meest hoogstaande verwachten, natuurlijk. Maar de bediening en 't interieur waren TOP! Echt super! In deze brasserie konden we volledig à la carte bestellen wat we wilden. Er werd op 't einde van de rit gewoon € 49,95 in mindering gebracht.

Na 't eten zijn we dan naar de cinema van Gent vertrokken. Dat ligt daar ook nogal in 't putteke van 't stad, seg! We hebben nogal moeten zoeken! Maar allez... Op den langen duur hebben we 't dan gevonden. Blijkbaar was daar ook 'n heel leuke loungebar in/aan de cinema. We hebben dan eerst nog een Carlsbergske voor 't Ventje en een glas witte wijn voor mij gedronken. Nadien zijn we popcorn en drank gaan halen om in de kleine zaal te gaan zitten en naar 'Broken City' te gaan kijken.

We hebben ervan genoten, van 'n avondje cinema. We hebben ons Klein Ventje uiteraard gemist, maar 't was al bij al nog gezellig! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar! Want ik merk aan mezelf dat 't Groot Ventje precies niet meer op 1 staat...

Liefs,
Me die tot inzicht is gekomen.

1 opmerking: