dinsdag 5 maart 2013

The One With the Move


Wij verhuizen !

Niet 't Ventje, Mini-We en ik. Neenee. Wij wonen graag waar we nu zijn en zouden er voor geen goud van de wereld nog willen vertrekken. We zijn er al zeer gelukkig geweest en gaan er nog gelukkiger worden, misschien. Binnenkort zal ik nog eens een paar fotootjes van ons Liefdesnestje posten, zie.

Het is met mijn werk dat we gaan verhuizen. Aanstaande zaterdag en misschien een kleine kilometer verder dan waar we nu zitten. Gelukkig werden wij nog niet opgetrommeld om te komen helpen. Zou niet lukken ook niet. Ik heb thuis een ietsie-pietsie te veel werk dit weekend. Vrijdagavond ga ik naar een Tupperware-avond. Zaterdag zou ik in 't stad moeten geraken, zouden de ruiten gekuist moeten worden en de boodschappen gedaan, opgeruimd en gedweild is ook geen overbodige luxe. Zondagmiddag komen er vrienden eten bij ons, samen goed voor zeven volwassenen en vier kinderen... Als zij vertrokken zijn, staat er weer een hele opruim en kuis te wachten...

Enfin, om terug te komen op de verhuis met 't werk: de ideale gelegenheid om een keer orde op zaken te stellen en op te ruimen, weg te gooien, te sorteren, te klasseren en zo  voort en zo verder...

Ik kijk er wel naar uit om op een nieuwe locatie te zitten die naar het schijnt beter geëquipeerd zou zijn dan waar we nu zitten: met airco, zonnewering... Er komen ook nog twee andere diensten bij ons zitten waardoor er eens andere mensen te zien zijn dan die die we nu altijd zien. Er zou een refter voorzien zijn wat ook deugd gaat doen in plaats van aan mijn bureau te blijven zitten om te eten... Jaja, verandering van spijs doet eten zegt men.

Liefs,
Me die vanaf maandag haar berichtjes vanop haar nieuwe werkplek zal schrijven (als er nog tijd voor zal zijn, want gezien het feit dat er daar wel een refter zou zijn...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten