maandag 27 februari 2012

The One With the Birds

Cartoons Wallpaper: For the BirdsToen ik vanmorgen het gordijn in de slaapkamer opentrok, zag ik dat het redelijk mistig was. Niet zo'n schitterend weer dus.

Maar toen ik de achterdeur opentrok om naar de garage te gaan, hoorde ik de vogeltjes fluiten! Ondanks het feit dat het toch koud was, werd ik vrolijk van die tjilpende vogels. Geeft me een instant-lente-gevoel.

Het zonnetje dat schijnt en dan die tjilpende vogeltjes brengen mij echt in Lente-stemming. Dan heb ik ineens zin om heel ons huisje onder handen te nemen. De ramen lappen, de kasten uitwassen, opruimen, weggooien wat in de weg ligt... Een echte Lente-schoonmaak houden dus! Ik denk toch dat dit de plannen gaan zijn voor komend weekend... Als de zon het de hele week uithoudt en mij de hele week energie geeft natuurlijk.

Liefs,
Me die vanavond gewoon (niet in Lente-schoonmaak-taal) gaat dweilen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten